Den där jag saknar lokalsinne..

Tjenna !

Mot alla odds sitter jag nu här framför datorn igen. Fruktade min rädsla och sprang så benen värkte. Okej inte riktigt, men jag vart illa ute ett tag. Hade bestämt för att gå ut och springa när jag kom hem efter det nationella provet i svenska. När jag är ute så bestämmer jag mig för att ta en ny runda. Trots att jag vet att jag inte har något vidare lokalsinne, men man lär sig ju aldrig. Så springer lite och tänker att jag får se vart jag kommer, komemr till ett villaområde och där springer jag in. När jag sen ser sköldpaddan bakom den blåa brevlådan för tredje gången inser jag att jag har sprungit i cirklar. Jaha, och hur ska jag nu hitta ut härifrån? Men det löser sig och jag komemr helskinnad hem igen :)

Nu ska jag hugga in på min tallrik med korv och pommes,  ack jag skulle ha förtjänat ett MVG i hemkunskap!

"Tiden läker alla sår"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0