Den där jag känner att jag har hög IQ..

Tjenna !

Känner verkligen hur min IQ (intelligens kvot wooow) stiger. Kunde räkna ut ALLA brorsans tal i matteboken. Gick hur lätt som helst och inte bara att jag kunde räkna ut dem ALLA RÄTT! Självförtroendet stiger till topp! Att han sen är 11 år och att det var årskurs 5 matte spelar inte så stor roll.

Imorgon är det Dagen D! Dagen då talet ska hållas och går jag igenom det utan att alla faller i skratt och gråter på golvet för att ja, jag låter som om man spelar upp en talbok när jag ska ha redovisning eller om de överhuvudtaget skulle fatta något så kan jag med stolthet gå därifrån! Kraven är högt uppsatta som vanligt!

Träning idag och MATCH på söndag! Men utan Fluff som är skadad i sitt knä! Jag hedrar härmed en tanke åt henne och det hoppas jag att alla andra gör med! För det är väldigt annorlunda att spela med eller utan henne på min högerkant! Och det är inte för intet jag skriker "LYCK" när jag slår bollen även om det inte är henne jag spelar med!

"Du har ödet i dina egna händer"

Caroline Hansen

Kommentarer
Postat av: Anonym

rättning : match på lördag va? ;) haha va snääll du är saknar att spela med dig. <3

2009-11-12 @ 22:40:36
Postat av: Hansen

Haha, ja det stämmer :).. lyck och hansen = succé :) <3

2009-11-13 @ 11:13:11
Postat av: Anonym

hansen hade fel & erkännde det haha: :D ja de blir de snart igen alltså ! :)

2009-11-13 @ 15:09:13
Postat av: Svans

Haha joo det händer faktiskt. sällan och jag hATAR det mend et händer xDhahaha

2009-11-13 @ 15:39:43
Postat av: Anonym

ja men det går ju framåt når du kan erkånna de iaf :D <3 lycka tikk imon nurå ååå ;D

2009-11-13 @ 23:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0