Den där jag är påväg tillbaka..

Tjenna !

Ja, nu är jag påväg tillbaka. Hostar fortfarande, men inte lika mycket. Lägre kroppstemperatur och är snart tillbaka som den iskalla (36,2gradiga) jag igen! Vad som har hjälpt mig igenom detta ? 29 avsnitt Vänner är en start. Min hostmedicin som ser ut som champagne, men enligt pappa är mycket dyrare än det, och som absolut Inte smakar champagne, utan är mycket äckligare tom och ja, det faktum att jag har fått allting serverat framför mig. Det är det bästa med att vara så sjuk. Fast jag vill aldrig bli det igen, det räcker med en gång.

Allt jag har tänkt på undertiden jag har vart sjuk, det är cola! Seriöst, har tänkt på det heöa tiden att fan vad gott det skulle vara med Cola! Cet inte varför, för brukar inte vara sugen på det och speciellt inte på vardagar men nu är det allt jag tänker på typ. Idag hade pappa köpt hem Sprite och det fick ju duga det med ;)

Angående mina amrveck, jag har PANIK! hade det bara vart i ett armveck han hade tagit blodprov hade det väl varit okej kanske. Men nu är det i båda och jag bara känner at tdet är nåt dör hela tiden. Drömmer mardrömmar om detta! och nu har det blivit verklighet! Vet inte vad jag ska ta mig till...

får även passa på att berätta vad som hände hos läkaren igår. Vi blir invisade i hans sånt där undersökningsrum och systern säger att han kommer strax. Jag sätter mig på britsen och det hinner gå 10 sekunder innan pappa är uppe och studsar. Han ska mäta sig, väga sig, peta överallt på skellettet som står där, läsa på alltins som finns i hela rummet, kan absolut inte sitta still. Han är ju som ett litet barn. När det inte längre finns något kul där, jo då ska vi ha turnering i sten-sax-påse. Snacka om barnasinnet kvar ? . Ingen aning om vad jag har ärvt det ifrån, för jag är ju inte alls likadan, inte alls...

Oskyldigt dömd om 30 min :)

"Det finns ingen bättre spegel än en god vän"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0