Den där det har återgått till det normala..nästan..

Tjenna !

Nu är lovet över, förbi, finito. Och livet har återgått till det normala, eller ja så normalt ett liv kan bli som 18-årig, skulle vilja kalla mig själv något i stil med härskare, men det känns lite väl självgott så, hmm ja det får bli mängdlirare istället. Japp det var ett ord jag kom på nu. Tolkningen är fri, men jag hoppas på en positiv sådan.

Träningen imorse var som alla andra tisdagar.. seeeeg och matsalen i skolan är helt omgjord, nu får man inte gå in och ut var man vill, hallå ? hur ska jag nu kunne smita före i kön ?  De har ju inte tänkt på NÅGONTING!

Funderar fortfarande på hur helgen kommer att se ut. Om det kommer att bli att åka till Norrköping eller inte. Hyfsat fin stad det där annars. Fina allér, eller vad vet jag, sprang vilse i skogen där i somras, förlåt mig norrköpingsbor, jag menar ju givetvis PARKEN vid dit bussarna kommer och det lilla badet är, det är ju ingen skog. Se, något lärde jag mig i somras :)

"Många bäckar små, blir tillslut en stor å"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0