Den med världens undergång..

Tjenna !

Idag hände det som inte fick hända, vet inte vad jag ska ta mig till. Det är världens undergång. Hur fan ska jag lösa det här? Jessica Lyck vann mot mig i en tävling! Usch, kändes hemskt bara att skriva det. Funderar på att gå i karantän eller vad det heter. Tårarna sprutar och jag är nästan helt säker på att jag kände själen gå i två delar. Det går inte heala mig.

Som den psykolog jag är vet jag att det är bra att ge med sig av sina tankar. Så jag ska nu berätta om vad som hände. Jag vaknade med en klump i magen imorse. Jag visste att något hemskt var påväg att hända. När jag sedan kommer till fotbollsplanen (vi hade utbyte med fotboll idag) så ser jag min ärkefiende. Lyck! Hon går där och ser mallig ut, hon har planerat detta dåd länge! Hon börjar lite lamt med teknikcirkeln och försöker få oss att tro att hon inte har något sinne för fotboll. Hon nickar med tungan halvvägs ute och ser ut som om hon ska skita på sig, hon lyckas få in oss i en falsk trygghet. När det sedan kommer till skotten och vi tävlar om vem som gör mest mål... detta går inte att berätta... hon gör... 2... mål... mer... än..mig,.,

"Underskatta aldrig en motstådare"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0