Den med Lyck, kladdkaka och Wii..

Tjenna !

Vart ett tag sen jag uppdaterade nu. Vilken frihet jag har känt. Jiiihoo!

Idag så kom Lyck till mig. Och vid det här lagret så känner vi henne rätt bra. behöver ingen närmare presentation. I vilket fall vi skulle baka kladdkaka. Utsökt blev den! Och tro det eller ej, men blev inte ett enda fel under tiden. Vi underskattar oss själva Lyckan Kryckan! Sen blev det Wii, och ja, där finns det bara en vinnare: JAG! Började lite lätt med golf. Medan jag slår birdie så får Lyck inte ens bollen i hålet, hon slår för många slag. Ja vad ska man säga? Sen blev det baseboll och ja återigen vann jag, hon tog inte ett enda poäng men ja ett poäng hade inte räckt till vinst ändå (at tdet hade blvit oavgjort behöver vi inte göra någon stor grej av) Sen blev det lite allround, tennis bl.a. Vi tog även en bowling match. Men kommer av någon anledning inte ihåg hur den gick :S. Börjar bli gammal nu, snart 18 ju!

Sen när hon SVEK mig, fick jag sitta i min ensamhet och trösta. Det sägs att alkohol ska vara bra till de, men jag känner ingen skillnad efter min flaska 1,5 liter päron med ciderkaraktär. Så fick även äta resterna va kladdkakan! Tjockisen känenr sig mycket nöjd nu! Fettsugning imorgon kanske!

"Hellre ett ärligt nej än ett falskt ja"

Caroline Hansen 

Kommentarer
Postat av: l yck

hansen du glömde något nu va? hmm... va kan de ha varit? Ah just det utklassningen i monopol !

2009-05-25 @ 23:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0