Den med K:s hyllning..

Tjenna !

Illa, det här är andra blogginlägget idag. Börjar jag bli seriös? Usch hemska tanke ! Men har faktiskt lovat Kajsa en hyllning i min blogg och man ska ju hålla vad man lovar och det gör jag, ibland, oftast, om jag komemr ihåg, när jag känner för det.
 
Alltså, Kajsa Cunow vi träffades en regning dag för sisådär 2 år sedan. Det började med att du fick ett intryck av att jag var helt reetord som du senare har beskrivit det. Mitt intryck av dig var, ja samma humor som jag, underbart! Vi fann varandra direkt och när vi för första gången umgicks utanför skolan så stoppade vi kinderägggulor i ögonen och svor på vår vänskap. Detta följdes sedan upp med tacobuffé utan larver på A6 och utprovning av hockeyutrustning på Coop. Detta var bara början. Våra liv har fyltts av skratt, gråt och fusk. Vilka var det som läste av Sven-Davids svar på hans slutprov? Vilka är det som skickar lappar med hela uträkningar på matteproven och vilka var det som skaffade suddigummit "For BIG mistakes" endast för att kunna fuska? Vad hade jag gjort utan dig? Garanterat varit på fler studietimmar och gjort omprov! Och utan dig? Vem skulle då kunna lära mig alla låttexter? Karatefylla, inte karatefrilla. Vem skulle jag skratta med åt tjuvlyssnat, tjuvtittat, warpdrive och nurse naughty med när ingen annan fattar ?

"En bild kan säga mer än 1000 ord"

Caroline Hansen

Kommentarer
Postat av: den där K

underbart hansen, uuuunderbart.

fast du har nog bytt rollerna lite, hade DU inte hjälpt MIG hade jag fått sitta på studietimmarna och gjort omprov? haha

laaaav jo<3

2009-05-17 @ 11:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0