Den med Ben & Jerry..

Tjenna!






Det finns stunder
Livet känns som ett under
Man känner sig hel
Ingenting kan gå fel
Man så lycklig är
Man har blivit kär



Överlevde  mot alla odds dagens hälsodag. Bestod av först bugg. Jag dansar inte som en älg :D men jävligt dåligt ändå.. Sen var det move funtional någonting as jobbigt, sen rörlighet, as tråkigt. Sen en föreläsning som jag aldrig trodde skulle ta slut. Själv var jag dödstrött efter gårdagend bravader då jag och Sofia spelade sänka skepp bl.a.

Idag var dte också några som knackade på våran dörr "Tror du det finns en herre, skapare som gör allt för sina söner" eller nåt liknanade, i vilket fall, vad fan, hade jag stått och sett ut som ett lik i ansiktet med en skadad höft om det hade funits  än?

"Genvägar är oftast senvägar"

//Caroline Hansen

Kommentarer
Postat av: fia

oj vad jag sänkte dig när vi spela sänka skepp HAHA ;D

2009-03-04 @ 23:09:37
Postat av: Anonym

BOM!!

2009-03-09 @ 10:32:53
Postat av: lina

hansen, jag tycker du är så himla braaaaa :D

2009-03-11 @ 15:21:47
URL: http://linawettergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0