Den efter kråkdrömmen..

Tjenna !

Kan nog haft en av de underligaste drömmarna inatt. Så tänkte att jag var tvungen att berätta den. Min käre och lyckligt lottade vän Lyck tyckte iallafall att det var roligt. Krax Krax.

Det börjar med att undertecknad (det betyder jag) är i ett rum. En man vi kan kalla honom Kråkan ligger på en säng eller soffa eller något liknande. Ja det är ju inte så konstigt. Men grejen är den att jag målar ju på honom. Med en bläckpenna, och inte något litet, nej jag täcker HELA kroppen. Från tå upp till huvud är nog tanken troligtvis, För jag vaknar när jag är runt låren eller något, jag har börjat nerifrån för hela benen är blå-svarta av allt bläck. Och ja, det är väl egentligen om man vet vem som har täcknamnet Kråkan som det är roligt. Men det hrär inlägget kan nog roa Lycken om inte annat :D

Ja är det någon som är drömtydare och kan tänkas vad detta betyder? xD

"Framtiden är ursäkten för den som inte vill göra något i nuet"


Caroline Hansen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0