Den efter tågresan..

Tjenna !

Lackar ju sönder. De frågade på campen om jag ville/kunde jobba denna veckan också, självklart ville jag det mer än något annat, men nej då lackar jobbet "du måste jobba på marsstrand vi ska öppna en butik där och då måste du jobba hela veckan"(lägg till att de pratar på göteborska som man måste vara på gott humör för att uppskatta, och är jag på gott humör när det gäller att jobvba? NEJ!). Jaha, okej man vill ju inte få kicken så åker till helvetes Gbg då! Men nej vad händer, jo det var problem med lokalen, fastigheten whatever, så det blir inget. Så jag jobbade 4,5 timmar igår och inget mer förrän på söndag. Så då hade jag ju kunnat stanna en vecka till :S. Bra kanon, vad glad jag blir! Och eftersom jag inte hade så många tider denna veckan va dom så snälla och gav mig massa nästa vecka! Så då kan jag inte åka ner då heller !!!

Missade för övrigt 2 tåg hem från Gbg idag! Skoj, kul bra! LACK!

"Kärlek kan inte köpas för pengar"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0