Den efter amishlivet..

Tjenna !

Som ni märkt har jag inte uppdaterat på ett tag. Ja har ni inte märkt de så sök er till vårdcentralen d¨ni troligtvis är senila eftersom förra inlägget är rätt minnesvärt. Eller vänta, ALLA min ainlägg är minnesvärda.


I vilket fall har i princip levt som en amish (sån där i USA som inte nåt industrialismen än) Jobbat i Göteborg och då bott i familjens lägenhet där nere. Utan både dator, internet och DVD. Illa! Men jag har ju kunnat kolla på MTV (och under dessa 5 dagar sett musikvideor med Lady Gaga, Day and Nite, Sober och ja det var nog dom som visades)


Och snart så drar jag vidare igen. Åker till Norrköping och Stadium Sports Camp på lördag. Gött! Men missa inte att vara inne på bloggen för de. Läs gamla inlägg och få lite "Flash backs" alltid lika kul! "Den där Georgsson är.. ja den hon är" har faktiskt K som favorit på sin dator! Inte illa pinkat av en med träben!


"Sälj inte skinnet förrän björnen är skjuten"


Caroline Hansen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0