Den innan NKPG..

Tjenna !

Märkte att jag inte har uppdaterat sen den förskräckliga upptäckten av min senapsoboy. Men jag får skylla påatt jag varit i chocktilsltånd och inte haft förmågan att kunna skriva. Det har varit en hemsk vecka med tanke på den händelsen. Usch. Men nu riktar vi blickarna frammåt (fick gå i terapi pga av "händelsen" som den numera kommer att kallas och fick lära mig tänka positivt och se frammåt) idag ska jag till Norrköping.! Ja om det nu är positivt eller ej det vet jag inte förrän jag kommer hem!

Spillde btw bonaqua över ett helt tågsäte igår, och nej fick inte alls massa blickar på mig eftersom jag var helt blöt på byxorna på ja, ett ställe som kan ha missuppfattats, som tur är hade jag ett par extra byxor, korta shorts så antingen skulle jag frysa i ett par blöta lite längre byxor, eller i ett par korta shorts! Sånt som kallas pest eller kolera!

"Den som gräver en grop åt andra.."

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0