Den efter innebandyträning..

Tjenna !

Idag vart de innebandyträning, sjukt roligt! Synd bara att det var EN viss person som sabbade för oss andra, just det Mikael, du ! Jag, Frida, Paige spelade grymt bra dock! Men som sagt tjejer är ju liiite bättre än killar! Mitt lag vann ialf, konstigt vore väl annars eftersom jag tillför så sjukt mycket faktiskt, ärligt! 

Efter det drog vi fem a-lagsspelare som vär där till vättern. Och en latare person än Jossan Ohlsson får mna ju leta efter. Men hallå kan vi inte ta med schampoo icg duscha i vättern så man slipper de när man kommer hem! Och ja, de gjorde vi och ja det var en del underliga blickar när vi stod och schampoonerade oss där ute! Men lugn ni killar som inte var där! Vi hade kläder på oss, ni missade inget!

Sen pizza, sjukt gott! funderade starkt på doggy bag, men som den stydent man är så behövs ju inte de! Frukosten imon är ju klar! lite knäckebröd utan smör, sjukt fantastiskt underbart gott!  

"Gräset är inte grönare på andra sidan"

Caroline Hansen

Kommentarer
Postat av: Jessica live from NYC!

roligt det later :)

2009-07-07 @ 16:45:56
URL: http://jesi.blogg.se/
Postat av: lina

Åh jag dig :) <3

2009-07-07 @ 18:29:55
URL: http://linawettergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0