Den efter gårdagens korta inlägg..

Tjenna !

Kände att det kanske blev ett lite kort inlägg igår, men vad ska man skriva liksom? Allt var sjukt bra! Älskar att ha så sjukt bra personer omkring mig :). Och det känns väldigt konstigt att jag inte är sarkastisk nu, har jag vuxit upp kanske? Nej usch jag lovar att aldrig sätta mig in i sådana hemska tankar igen. usch!

Man kanske ska berätta lite om de, ja för det kan ju vara intressant, speciellt för dig Lyckan Kryckan min trognaste läsare som känner till alla. Förlåt EN av mina trognaste ! Ingen mer nämnd och ingen glömd. Usch nu låter jag seriös igen.

Började med att jag kom ner till Norrköping vid 1. Festen skulle börja kl 18. Och vad hade jag tänkt göra i Norrköping i 5 timmar, ja den som ändå det visste, och den som ändå hade förmågan att kunna planera. Men med min lyckliga stjärna vid min sida (eller i min plånbok) så ringer telefonen strax efter att jag klivit av bussen och endast virrat runt i ca 10 min. Norrköping är värdelöst att hitta i. Plus att jag är förvånad att någon överhuvudtaget lever där. Nästa gång komme rjag bli påkörd, tro mig antagligen av en spårvagn. I vilke fall, Sebbe, Alex och Ted sitter i en bil vid stationen och ska hämta Ruben när de får syn på mig. Generösa som de är får jag åka med ! Sen händer inget av värde för att publiceras så raskt vidare till bussen! Där man tydligen får ett sms, och SVÅÅÅRT att fuska där säger jag bara. Kom på hur man ska göra för att tjuvåka, dock lyssnade ingen på min braiga ide så tänker hålla den för mig jälv till nästa år som straff!


Sen vidare till strömvillan, träffade alla (nästan) som vart ledare, kände ja 10 % kanske. Fotboll m.m. lyckades slänga mig så att mina beiga chinos blev lite mer åt det bruna hållet(AV LERA så försök inte), men ja det är tydligen det nya modet, enligt mig ialf! Träffade även min ledare jag hade där 2005! Haha, plus att jag pratde med den andra via telefon. Och om ryktet går om mig som deltagare säger jag bara INTE SANT! såslipper vi ta den diskussionen en gång till ! inte min humor, eller jo kanske men inte när det handlar om en själv. heheh,

Vidare till Palace sen, som jag ärligt trodde hette Pallas och var grekiskt fram till det att vi kom fram! Bra musik, saknade dock rosa helikopter för att få den där sportscamp känslan! annars bra! Mat vid 3, var påväg att dricksa stället med 70 spänn då jag glömde växeln, men fick tillbaka den. Gång hem med Emma, kommer sakna dig!

Tydligen vann också Alex våran lilla interna tävling! Hur det nu kommer sig vet nog ingen, möjligtvis de grekiska gudarna i pallas. Men ja, ett stort Jävla Grattis till dig då! för att visa min starka sida som en bra förlorare!

Taxikillarna i Norrköping är inte roliga, och tro inte de blir bättre av att få 2 kr i dricks(tro mig, jag vet....), men vad förväntar de sig halv fem på natten! och av mig, snål smålänning!

"allt är inte guld som glimmar"

Caroline Hansen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0