Den där jag snart drar till Gbg igen..

Tjenna !

Jo har vart hemma i Habo i två dagar nu. Gaaaah, jag drar mig verkligen för att säga de, men trivs här ute  på landet. Fint väder, ja menar åska och regn och så. Alltid lika mysigt att vakna upp 7 på morgonen av att det SPÖregnar ute. Okej mna somnar om sen, efter ett tag så vaknar man igen på typiskt Habo-vis, av att en FLUGJÄVEL surrar runt huvudet! LOVELY!

Begav mig in en sväng till stan igår, och vem träffar man inte om CAROLINE GEORGSSON!! Nu kommer något ovanligt men som tyvärr blivit vanligare sista tiden, att jag är seriös (ska bättra mig efter sommaren, vet inte om det är värmen som spökar), men Carro jag har saknat dig sjukt mycket och typ dör eller något om vi inte börjar ses oftare igen!

Idag var det minnesstund för Michael Jackson, och hur vet jag det. Jo jag lyssnar på RIX FM, och JA, jag har lärt mig skillnaden på Michael Jackson och Elvis Presley, så Alex om du läser (mkt troligt eftersom du vet att jag bloggar :P) så kan du inte säga något!

"Blod är tjockare än vatten"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0