Den där jag är påväg..

Tjenna !

Tell everybody I'm on my way
And I'm loving every step I take
With the sun beating down yes
I'm on my way
And I cant keep this smile off my face

Jaa, vi kan nog alla lära oss lite ur mina favoritfilmer. DISNEY! De har alltid ett så gott syfte! Tolka dne hur ni vill , men ja ialf jag är på väg... en resa mot tvättbräda och city-biceps! Hur långt har jag kommit, jo är nog fortfarande i början, och det är som när jag kör bil, går ej frammåt , men att backa är inga som helst problem. En pizza här och lite glass där slinker rätt lätt ner.


EN VECKA TILL FÖRSTA INOMHUSTRÄNINGEN!


"You say it best when you say nothing at all"


Caroline Hansen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0