Den där det ibland kan vara underhållande att jobba..

Tjenna !

Japp, det är som med mycket annat, det är tungt at terkänna saker som lite av förstör ens image! Men det kan faktiskt vara underhållande att jobba ibland! Tex, att få säga till folk som precis ha betalat sin glass och är på väg att gå "heej, du glöm inte glassen" Men jag förstår dom, det kan vara svårt att komma ihåg! Eller igår, då kom det in en, först frågar om vi har light glassar (alltid lika kul med folk som vill ha lightglassar, om man bantar, ska man verkligen äta glass då? Skulle inte förvåna mig om de just kommer från McDonalds där de har ätit BigMc Plusmeny med extra mycket ost extra mycket pommes frites, dipsås och LIGHTläsk) aaaanywaay (åhh älskar när Ross säger så) efter att ha frågat om sockermängden i ALLA glassar etc så har hon tydligen bestämt sig, det blir en sorbet, för ja de är ju laktosfria och har ingen mjölk/grädde i. Så när jag frågar om hon vill ha i rån eller bägare så frågar hon vad bägare är, och jag visar henne då denna pappersbägare och hon får hålla i den och då frågar hon om den finns i LIGHT ?? , hallå brukar man äta papper ?

Ja ibland undrar man alltså!

"Rykten grundas ofta i någon sanning"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0