Den efter Västervik..

Tjenna !

Jag Hatar Västervik. Kall stad som jag inte ens vet var den ligger. Alltid trott typ vid Kalmar eller nåt, men nejdå inte ens det är rätt! Fan ingen mening med västervik atmosfären är underlägsen (fast jag gillar ju mina smålandslagskompisar förståss) Iallafall, åkte ner för regionsslutspel, kom inte hem med en semifinal plats i Hudiksvall utan istället första förlusten för säsongen, en helvetes helg så att säga! Där Chadde efter 43 sekunder åker ut för liggande spel när hon blir puttad och har 3 punkter i marken (ja mina vänner man FÅR ha tre punkter i marken annars kan man inte mura) Och ja! Jag har gått domarkurs, men nej den var inte frivillig och ja, jag sov mig igenom den.

Min käre vän Rebecca "Tyra" Werner hade under fredagen Talk Show. Först var det en rimbattle som inte helt oväntat vanns överlägset av lagets Konunginna (JAG)! Sen övergick det till livets programm "Top Model" där det var cat walk tävling . "You wannbe on TOP" Finalen avgjordes i en catwalk duell mellan mig och Frida, den filmades även av de små ligisterna och Paparazzis Oscar och Christoffer (Paiges lillebror och hennes kompis) .

Så nu taggar jag och Paige SM med Smålandslaget så vi SKA ha ett guld hängandes runt någon lampa eller någon annan stans den passar in.

"You wanna be on top, you must fight for it"

Caroline Hansen

Kommentarer
Postat av: cattis

sv: jaa tacktack! :)

jo jag hade faktikst också hellre möt er, hade blivit en bättre och roligare match! westervik spelar ju så sjukt tråkig innebandy och förstör typ bara ens spel, segt :P

kul att du hittade till min blogg förresten (:

2009-02-01 @ 21:51:59
URL: http://cattisarbelius.blogg.se/
Postat av: fia

jag hatar också västervik!!! kommer veckans babe imorgon, jag lovar hehe.. hann bara inte med de när jag hade världens gulligaste kille på besök hihi. Ses imon min kära :)

2009-02-01 @ 22:23:40
URL: http://sofiajustsmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0