Den efter Guitar Hero..

Tjenna !

Japp utklassat min såkallade (inte är det mina gener i den pojken inte) lillebror idag på Guitar Hero. Kör någon battle heter det. Man kan skicka grejer så blir det högre svårighetsgrad elelr dom små irriterande prickarna börjar blinka eller nåt. Mamma fick panik på oss, alla som träffat mig vet att jag är en jävla vinnarskalle, kan omöjligt förlora, och absolut inte mot min lillebror i något. Det finns inte bara. Och han är precis likadan, vägrar att förlora och speciellt mot mig. Det roliga är att även om det är hans spel är jag så sjukt mycket bättre "celebration and miniwave for me" (Japp, Chandler Muriel Bing är min idol, och vänner-beroende? inte en chans!) .
  I vilket fall så vann jag enkelt med 7-2 i matcher och det lilla krypet skyllde ifrån sig på allt möjligt! Det är bara så, musiken sitter i generna, jag har den där musikkänslan. Allt bara sitter. Precis som min sång. Är ju inte för intet jag blev utsedd till Skolans värsta sångröst, eller hade ett stabilt G i musik efter att ha haft MVG+ på musikteori och jag vet inte vad man ska ha i instrument/sång för att ett MVG+ ska bli ett G i ett betyg. Men det kan ju inte vara dåligt ialf.

På fredag bär det av till Europas metropol: Rottne
För match i världens bästa innebandyliga: Dam div.2 Småland


"Det är du själv som är din värsta fiende"


Caroline Hansen


Kommentarer
Postat av: cattis

sv: japp, faktiskt :)

hmm vet inte, vi har nog inte bestämmt de än tror ja inte, ska ni de eller? :)

2009-02-03 @ 14:50:25
URL: http://cattisarbelius.blogg.se/
Postat av: emmy

vilken tur att du vann gullet! ;)

2009-02-03 @ 18:52:32
Postat av: cattis

sv: jaa vi får väll se hure blir :)

typ äta godis och göra ingeting?? :D haha

2009-02-04 @ 22:36:57
URL: http://cattisarbelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0