Den där Paige trillar x 2..

Tjenna !!

Dagen började kanon! Slog 92:an i ALLA grenar ! Slå ner bollar från plint, slagskott, vanliga skott och lite annat smått och gått. Just de Jesscia jag vann Alla matcher mot dig !! 

Sen kom bussen så var tvugna att springa och vem drar då värsta bellen om inte Paige ! HAHA, trodde jag skulle dö, flyger nerför backen. Och alla oroliga, ja vi hann med bussen den var så snäll och stannade åt oss. Sen när vi kommit fram och skulle gå till frukosten då trillar hon IGEN ! om jag inte dog innan så hade jag ialf en nära-döden-upplevelse nu. Så sjukt kul så det var ofattbart!

Sen lider vi oss igenom dagen som var full av prov, tur att vi har miniräknare man kan skriv aannat än siffror på, och tur att vi har en lärare som inte är uppmärksam :P haha, sen vart de engelsek redovisning där allt går som smort, framtill att jag ska säga James Cook kom till Nya Zeeland om kring bla bla bla.. Uttalar det givetvis fel, (jag märkte att jag sa fel själv) Lalala !!

"Lev ditt eget liv, för du ska dö din egen död"

Caroline Hansen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0