Den innan idolfinalen..

Tjenna !

Sitter just nu i metropolen Taberg hos Fluff, även Lina är här men henne har jag inte kommit på något passande smeknamn till än. Carro ringde nyss och sa att hon kommer med och nu springer hon in genom dörren. Liveuppdatering här.

Själv tycker jag ju att Erik gjorde låten bättre. Men hade nog faktiskt gjort det allra bäst själv. Det vet vi ju alla. 

Hade naturprov idag, Mackan gav mig 3 poäng, jag gav honom ca 14 så det blev ju ganska jämnt :P. Men det är ju SP3C, vi hjälper varandra.

Angående Carro och liveuppdatering. Hon har tydligen blivit kompis med en busskontrollant. Väldigt intressant, men munnen går i ett och att hon förstår själv vad hon säger är ett under. För det går i 140 km/h och det är max en underdrift. Försöker sig även på min roll, att vara rolig på andras bekostnad, men nja det fungerar väl sådär. Eller med tanke på att det är på min bekostnad så är det inte längre roligt!

Vaknade upp till en väldigt trevlig överraskning! Verkligen!

"Lyckan kommer lyckan går" 

Caroline Hansen

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ska inte alls gå nånstans svansen ! Haha ;)

2009-12-11 @ 23:12:08
Postat av: Hansen

Tog lite tid innan jag hajjade det där ;).. NEJ!! Det får du verkligen inte göra för då försvinner lyckan x2!! ;)

2009-12-12 @ 00:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0