Den efter Sandaintaget..

Tjenna !

Började dagen på gymet med Tommy "Hitler" något efternamn som jag inte har tillräckligt bra minne för att komma ihåg ;). har världens träningsvärk nu i vilket fall. Inte bra, men det går säkert lver under natten :). Kan man ju hoppas ialf.

Sedan hjälpte jag till vid intaget på Sanda för i höst. Men eftersom jag började jobba vid 13 så kunde jag bara vara med på förmiddagen, alltså fystesterna. Och det är ju kul att de fungerar. Jag och Schelin skulle koppla ihop spänstutrustningen och tror inte att vi kopplade ett rätt, men som tur var kom Lindahl efter och fixade allt. Så det funkade.. fram till det att Peter började pilla på det ungefär ;). haha. Men snabbhet fick vi också igång tillslut så är sjukt stolt över oss :) Mig och Schelin då med andra ord ;). måste bara påpeka att de tre sista som var kvar på beep var de tre JIKare som sökte, wey tummen upp för våra små :).

Fluffer är fortfarande sjuk och jag vet inte vad jag ska ta mig till!! Bli frisk annars vet jag inte vad jag gör!!!!!!


"I nöden prövas vännen"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0