Den efter matteprovet..

Tjenna !

Matteprov idag. Börjar bra, kommer försent, och ja då har de tydligen bytt klassrum mitt i alltihopa och jag har inte en aning om vart jag ska vara. Ser då den andra gruppen och frågar deras lärare om han vet vart min lärare är. Givetvis har han ingen aning, men jag får sitta och göra provet där inne istället. Vilket går rätt bra för han håller upp facit framför mig ungefär och jag hinner se de 3 första uppgifterna. Okej, jag hade redan räknat ut dom men skönt med en säkerhet att jag hade rätt på dom :).

Så nu är det bara religionsprov imon och naturprov på måndag och rättskunskapprov nästa onsdag, SEN är det jullov!

Just det, mitt alarm har slutat fungera på mobilen så nu vet jag inte hur jag ska vakna upp på morgonen längre, tur att pappa var vaken idag!

"Bättre ett ärligt nej än ett falskt ja"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0