Den efter klassfest och lussefirande..

Tjenna !

Igår vart det klassfest med Sp3C! Men först skulle vi ut till Taberg och baka snickerskakor :). Börjar med att jag träffar Fia på Hemköp. Där hittar vi allt vi behöver, a mat då. Och jag hittar även en stjärngossestrut med tillhörande stjärna.

Väl i Taberg så blir kakorna UNDERBARA!!! Tacosen med och det går inte annat än att skratta åt allt folk på Ullared. ex 70 sätt att tillfredställa en kvinna. Skämtet var inte roligt, men att hon tycker det är så kul gör att man garvar ÅT henne, inte med, ÅT!..

På bussen till klassfesten planeras hur vi ska beträda festen. Ett lussetåg har vi kommit fram till då Fia och Carro har tomtemasker och Paige har renhorn. För att inte avslöja vem jag är har jag en halsduk runt ansiktet så jag är inte bara en stkjärngosse, jag är en muslimsk stjärngosse. Inspringningslåten blir "tipptapp" tätt följt av introt till tänd ett ljus, innan jag tar ton i Staffan Stalledräng, efter det blev det rudolf med röda mulen och sen sprang vi ut igen tonerna av tipptapp. Det var Lyckat! Och vi hade aldrig klarat av det utan våran kompanjon Linn!

Sen bar det av ner till stan och jag hade fortfarande min stjärngosse utstyrsel. Jo i öronvrån (kan man säga så, ögonvrån finns ju) så hör jag, AL-QAIDA är här!!! Okej, går fram till fler, till Fia och Kajsa säger dom, nemen vad kul med tomtar, kollar på mig, och du är? terrorsit eller?.. hmm, jaa trevlig kväll! Rikgaste av allt var att vi var nyktra!


"Det som göms i snö kommer upp i tö"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0