Den efter julklappsutdelning

Tjenna !

Idag var det julklappsutdelning med klassen. Jag, Persson och Kajsa åkte sista minuten till IKEA! Där fanns allt man behöver. För Kajsa blev det tofflor och en mus, Persson en julstrumpa, pennor och en mus jag köpte en julstrumpa och först skulle jag även köpt ett paraply men det var nåt IKEA-family så den kostade typ 80 spänn för mig. Så det blev delicatobollar istället och de gick åt. Mitt paket låstes för att så många ville ha det :D. Glad! Själv fick jag två Norrlands Guld! Oerhört lycklig över detta! För jag älskar ju som sagt öl!

Dagen började förresten bra, spelade basket på idrotten och Getto slår iväg en retur, som träffar mig rakt i huvudet och jag faller i golvet, sen precis efter att jag rest mig så får jag bollen. Kajsa försöker ta den men råker slå till mig på näsan, in för att hämta papper som jag får springa med resten av lektionen, snyggt!

Nu blir det pepparkaksbak hos Sofia innan det bär av ut till Habo/Fagerhult för middag och kollapå match mellan Fagerhult-JIK. Heja JIK!

"Idel solsken ger öken"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0