Den efter Engelholmsmatchen..

Tjenna !

Igår vart jag ute i stora Fagerhult och åt middag med. Väldigt god Tacopaj bjöds det på. Ryktade dock om att kladdkakan hade blivit bränd men almondys fungerar lika bra det. Vi pratar om att nu får vi köra "halv-åtta hos mig" och Jossan komemr med den briljanta ideén
"Då ska jag göra något gott, för då tycker ju ni om det"
Ja, det hade ju varit en fördel Jossan.

Sen var det match mellan Fagerhult-JIK där vårat älskade JIK fick med sig 3 poäng hem. Vilket inte var till allas glädje men til lmin glädje och det är viktigast för mig ;).

Idag bar det av ner till Ängelholm för match. Väldigt orättvist fick vi 1 och de 2 poäng! Inte alls kul!

Bussresan fram och tillbaka bestod av Sunes jul! Pepparkaksbaket är underbart och Håkan är kung! Den och Greveholm borde gå parallellt med varandra varje jul istället för de nya trålkigare och tråkigare. Pratade även med Matilda om min flytt till Umeå, får se hur det blir med den, men Matilda verkade väldigt positiv till staden ialf. Sen är ju innebandyn det stora problemet men lag fanns det ju där uppe gäller bara att få spela någonstans.

Morgondagen är fullspäckad, först utklassa några killar i innebandy, sen upp och kolla Småland och Östergötland när de spelar och sen till Julbordet med JIK! Gott!

"Det är mänskligt att fela men gudomligt att förlåta!

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0