Den efter bad och religionsprov..

Tjenna !

Började med att alarmet givetvis inte ringde. HAr kommit fram till att ljudet helt enkelt inte fungerar. Inte bra ! Men kom i tid till badet ialf. Och då ska vi ha vattenvolleyboll först. Jätte lätt när killarna är typ 2 meter och når bollen och man själv får hoppa som en kanin med betongskor för att komma någonstans i vattnet. Efter det körde vi vattenpolo. Och då ska man ha sådana där söta mössor på huvudet. Jag fick givetvis typ storlek xxxxxs eller något och den gick inte ner över öronen. Men den petade ut som så att jag såg ut som dumbo med dessa fladderbacon, jaja, lyckades roa klassen ialf. Något får man ta med sig av händelsen.

Sen var det religionsprov med Sven-David. Och då vågar man inte fuska. Hur ska jag nu klara av detta ? Jobbigt att få tillbaka det!

Ikväll bär det av till huvudstaden Taberg för julbak hemma hos familjen Georgsson tillsammans med Sofia A. Mycket trevligt. Jo ska sanningen fram så vill jag ju såklart mest äta och slippa behöva baka. Men vill man vara fin (inte anorektikersmal) så får man lida pin (genom att baka alla tjockisgrejer). Efter det så blir det KLASSFEST !! :D

"Bättre älskat och förlorat än att aldrig ha älskat"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0