Den där träningarna är igång igen..

Tjenna !

Vaknade 03.45 idag av ett jävla oväsen, snö från taket faller ner. Trodde hela huset skulle braka ihop. Somnar om och vaknar av att samma sak sker igen ca 04.30. Lyckas sedan somna om igen, men det kunde tydligen inte pappa för 04.50 så vaknar jag av att han för ett jävla oväsen, han har fått för sig att gå upp och läsa JP då. Lyckas somna om ca kvarten senare. 05.45 händer det igen. Snön rasar och jag ligger nu klarvaken. Måste gå upp klockan 06.00 för att åka och jobba så det var ju kul att man fick någon sömn inatt.

Somnar nästan på jobbet istället, undra om jag inte slumrade till någon gång i alla fall. Men det var nog ingen som märkte ändå. Rätt lamt att sitta där och skriva in en miljon saker på datorn. Men när pengarna kommer är det värt det förståss. 

Träningarna med JIK drog igång idag igen. Det var ju tur att ingen var seg. Ingen som var bakis heller. Kvalitén låg på topp så att säga. Men det var kul att spela småmålsturnering. Även om det var på Råslätt, fick nog allt lite flash backs från högstadiet. Vilka år det var där. Hatade fotbollsträningarna till slut. Alla överstegsfinter, använde de aldrig på match ändå. För annars brukar ju målvakter gärna finta, och som mittfältare, jo bort med bollen så fort det går ungefär. Haha, och det sägs att jag skulle vara bättre på fotboll än innebandy.  

Det mest positiva på hela dagen. FLUFF! Fick äntligen träffa henne igen :). Förstår inte hur jag har klarat mig i ÖVER en vecka utan att se henne! Men hon fick tydligen veta att jag saknade henne i fredags.

Felicia har skaffat iPhone, om ni ser henne spelar hon troligtvis spelet där man ska dra ut en toarulle snabbast möjligt. Det går inte att prata med henne, hon är fast, hon har hittat sina nya, enda och rätta kärlek!

"Bättre lyssna till den sträng som brast än att aldrig spänna en båge"

Caroline Hansen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0