Den där Fluffer är frisk..

Tjenna !

Äntligen. Det känns som en evighetsen jag fick träffa henne! Men igår var hon äntligen tillbaka där hon ska vara, på planen! Lyck(an) var som gjord! Så sjukt finurlig är jag och rolig då med förståss!

Hade sovmorgon idag, kommer knappt ihåg vad det ordet betyder, men skönt var det iallafall. Sen var rättskunskapen tydligen inställd så hade slutat vid 11 egentligen men nej, då var jag kvar i skolan till tio i ett. jaja, sånt är livet skulle ändå vara modell till klassboken, okej alla i klassen ska ha bilder, men ja. Rätt kul faktiskt, spec gruppbilden med Sofia, skulle vara seriösa, och hur går det ?

Träffade Fluff på bussen till jobbet. Sjukt smart är flickan!

Hansen: Jag hade ingen rättskunskap idag så jag slutade nu.
Fluff: Men Hansen, du slutar alltid vid den här tiden på onsdagar.
Hansen: Nej, onsdagar är min senaste dag, jag slutar inte förrän tio över två.
Fluff: Men asså, vad har det med saken att göra?

Jadu, vad ska man ta sig till!

JONNA LILJEBERG 18 ÅR IDAG!! Grattis !
Stora G 18 år om en vecka! Grattis i förskott!

"Sagt ord och kastad sten kan inte tas tillbaka"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0