Den där det är juldagen..

Tjenna !

Idag är det juldagen, dagen efter julafton. Den dag när man som liten redan hade tröttnat på sina julklappar. Men inte iår! Älskar fortfarande min dator :) Synd dock att inte msn fungerar. Annars hade det varit perfekt. Trots att jag hade lite problem med internetfunktionen igår. Sen hittade jag den ultimata knappen "anslut till internet" när jag väl klickat på den gick det som smort!

Kvällen till ära kommer att spenderas hos Sofia. Där blir det, ja som det brukar bli en vacker juldag. Tom G-sson är ju 18 nu! haha. Själv får jag väl användning av mina julklappar i julklappslekarna :P heheh. Synd bara att Fluff inte är hemma, räknar ner dagarna tills hon kommer hem!

Får se om jag vaknar till liv imorgon isåfall får det bli att åka upp och köpa jacka. Något jag har tänkt göra i ca 2 år, men det har inte blivit av och sen när vintern har försvunnit har det kännts onödigt. Men nu så! Kanske man kan ha annat än t-shirt under jackan för att kunna stänga den snart! det skulle vara en ny-gammal upplevelse!

Går jag in i dimman idag är det inte alkoholens dimma!

"Tålamod är konsten att hoppas"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0