Den med uppenbarelsen..

Tjenna !

Idag hände värsta grejen. Efter en psykologi lektion med allt prat om jagets försvar, Frued, Carl Rogers och annat påhitt så går jag och Paige lite bakom Carro och Kajsa. Helt plötsligt hör jag "Hansen".. "Haaansen" det är ingen på hela skolgården så jag har ingen aning om vad det kommer ifrån. De nadra verkar inte reagera och jag ser heller inga öppna skolfönster, så när jag hör "Haaansen" igen så kollar jag runt och snurrar men vet inte varifrån det kommer. Jag har fått en uppenbarelse Gud pratar med mig. Det är den enda förklaringen.

Sen märker vi att på första våningen sitter ett gäng och skrattar sönder efter at tde sett mig snurrar runt ensam på skolgården ! Jag som verkligen trodde att jag fåt kontakt med det övernaturliga !

"Åsnor är vackra i åsnors ögon, svin i svins"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0