Den efter Göteborg..

Tjenna !

Japp helgen spenderades som sagt i Göteborg. Åkte ner med min kära G-sson i lördags och ja efter ett jävla tag så hittar jag faktsikt till bussen som tar mig till ett stort industriområde. Där tro det eller ej virrar jag bara runt i 10! minuter innan jag hittar fram. Sjukt stolt över mig är jag. Okej att det ståd en skylt 10 x 10 m med vart jag skulle men ändå. Där hade vi en ganska lång och ganska tråkigutbildning men det funkade än då. Värst var det när jag skulle hem. Hade inte en aning om vart jag skulle gå elelr vart jag skulle bo. Så jag gick omkring lite hittade in på coop forum och ja efter typ 30 minuter hittade jag hem. Då hade jag bara virrat runt det huset i ca 15 minuter.

Dagen efter skulle jag till jobbet ochja det hade väl kunat gå bättre. Började kanon med att jag hittade busshållplatsen som ligger 5 minuter från lägenheten. Men sen när jag är inne i stan, varför har man msaa olika lägen hela riden i Gbg? Helt onödigt för där virrade jag runt utanför femman och hade inte ena naing om vartnågonstans läge a var. Men jo den låg ju runt hörnet. Så missade första spårvagnen jag skulle ta så fick ta nästa. Och gud vad jag äslkar att åka spårvagn, man bara åker där på räls mitt inne i stan. Coolt. Sen åkte jag förbi Liseberg med, woow. Sen steg jag av där mamma sa att jag skulle stiga av. Och då fick jag gå inte mindre än 15 minuter i uppförsbacke för att komma fram. Heja !

Äntligen hemma, och välbehållen är jag !

"Lär dig säga nej, det kommer du ha större nytta av än att kunna latin" 

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0