Den där jag egentligen ska plugga..

Tjenna !

Ja, jag vet att jag borde plugga, men va fan. Datorn hemma är trasig så när man för en gångs skull kan vara ute på internet så vill man gärna göra lite annat också ;D haha. Orkar inte med nåt, lärarna tror fan vi är datorer eller nåt ska lära oss hur mycket som helst i ALLA ämnen, hade man bara haft ett så kanske det hade funkat men va har ju 10 olika ämnene :/..

Jaja, det händer inte mycket och jag börjar tappa mitt blogg-sting, är väl för att man inte är inne i rytmen när det tar så lång tid mellan inläggen ahhaha ;). Iallafall, säsongen har dragit i gång med ett antal träningsmatcher så just nu kretsar hela livet kring livets grej: innebandy !!

"Den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge"
Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0