Den där jag är på dåligt humör..

Tjenna !


Okej, ja vet jag är på sjukt dåligt humör och har vart det hela veckan, de två irriterande dagarna i början av veckan. Säger som katten Gustaf, "Jag hatar måndagar". Helt onödiga, och för att inte tala om i vilken from jag känner mig i just nu. Herregud !. Va fan, kurvan går rakt ner just nu, alla kategorier, och sen när allt känns kasst, vad får man då ? Jo läxförhör på naturkunskap om atomer, ohja kul. Sen är det 70 min i helvetet imorgon med matematik. Och nu tror väl alla att jag har nått botten, men nej, då  har jag fått träningsverk i mina triceps av att jag har spelat Wii. Nu då? Nej då det är inte slut äm, det kommer mer.. skolfoto, det är ett helvete ! Och vad hör man när man är hemma, Caroline var inte på så dåligt humör och 3 sekunder senare kommer den kära mamma frasen som man hör ett x antal gånger i månaden "det finns två sätt att göra saker, antingen stiger man upp på morgonen och tycker allt är skit, eller så försöker man se något positivt med allt och gör det bästa av situationen." Jaja, men det är ju kul när man har HELA VÄRLDEN MOT SIG!!

Men trots min svåra uppväxt jag går igenom just nu så finns det positiva ljusklimpar, jag fick en CHELSEA halsduk av min älskade Paige idag, hon har vart i London och shoppat loss. Köpte en äcklig Liverpool halsduk till Georgsson med, men hela hon är tappad bakom ett flöte. Och dra mig i örat och kalla mig Ingvar, jag börjar bli på bättre humör, hjälper alltid att skriva av sog och få folk på dåligt humör!

"Always look at the bright side of life"

Caroline Hansen

Kommentarer
Postat av: idde

jag är inte emot dig och kommer aldrig att vara :)

2008-09-10 @ 10:20:00
URL: http://kallasidde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0