Den där jag är frisk..

Tjenna !

Har ÄNTLIGEN blivit frisk igen. Nu leker livet igen, förutom det faktum att jag tvingas till jordens helvete, skolan, med djävulen själv, våran mattelärare. Men aja, med livets vänner så löser sig det också ska jag säga dig :D haha. Vi klarade oss genom 70 min matematik idag också, helt sinnestråkigt.

Imorgon blir det match mot tygriket i idrottshuset kl 13.40. Nu ska jag kolla TV så hinner inte med att skriva så mycket. Hoppas ni alla förlåter mig för att det dröjer mellan inläggen, men ifall min kära, kära bror skulle kunna fixa datorn hos mamma med så kommer allt snart att vara som vanligt ;D haha, plus att jag är frisk nu så kommer bara mer i livets stad, så det kanske inte dröjer så länga i vilket fall.

MIN KLUBBA ÄR SÖNDER :(

" Ta ingen skit"

Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0