Den med listan i slutet..

Tjenna !

Träffade min Ida på vätterstranden idag tsm med Annér, Saarnak, Erik och några av hans kompisar. Iallafall. att träffa Ida var dagens höjdpunkt :). Men saknar min Carro <3 som fortfarande är i Göteborg, hon äter som bara den med och allt äter hon, ex en gång åt Carro en stege, och blev hög, en annan gång åt en linjal och blev mätt och en tredje gång åt hon en lampa, lös i magen dock.

När ni klagar på skolan, svarar era föräldrar då med; "var tacksam för tiden du får i skolan, det är ingenting mot ett jobb och ni har det så bra så". Ja, det får jag med, vad gör man då när ens pappa vill att man ska göra hans "skolarbete"? (Han är idrottslärare och tycker då inte att han har någon som helst användning av den kursen han måste gå, det är någon datorkurs och man ska använda word och powerpoint och liknande) Jo, detta betyder ju att JAG får sitta och skriva först ett veckorbrev som han ska lämna in, (dock hyfsat nöjd med det) sedan ska jag även göra en powerpoint presentation åt honom. Allt detta slit :/. Haha. Men man får ju tillbaka det någongång :) haha.

Vad är en blogg utan en lista ?

Här är några saker ur min "Saker som ska göras innan jag dör" lista

*Lära mig att surfa
*Besöka Australien ( mitt favoritland :), ska dock flytta till Kalifornien)
*Se alla Vänner-avsnitt ( Har sett de första 8 säsongerna på box, och eftersom jag har TV så har jag Troligtvis redan sett alla ;D haha )
*Åka svartpist (avklarad)
*Hoppa fallskärm (om jag får göra lumpen så är mitt första val fallskärmsjägare)

De är väl de största sakerna men sen är det ju lite smått och gott annat också
*Välta en ko (Ulle inspirerade mig och detta är ju ett måste alltså)
*Hoppa över "fontänen" i Mullsjö
*Springa från Jönköping till Habo
*Fiska upp en gädda med ett bete som ser ut som huvudet på Sofia (bara för att se om det nappar liksom)


"Ta inte livet på för stort allvar, du kommer ändå inte ur det levande"

Caroline Hansen


Kommentarer
Postat av: ronja

Bästa bloggen carro :D:D ska bli en trogen läsare !

2008-07-25 @ 18:01:55
URL: http://www.roonjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0