Den med citaten..

Tjenna !

Denna dag tyckte jag att jag förtjänade att slappa heela dagen :). Så det gjorde jag genom att sätta mig ute i trädgården när solen tog som bäst, bli sådär pefekt röd/bränd och få så där lagom ont (tar någon på mig lovar jag att det hörs åtminstonde till Köpenhamn) innan jag (som vanligt) övergår till den alldeles ljuvliga färgen; kines-gul. Innan detta hade jag dock sprutat lime i hela håret, hade hört att det då skulle bli solblekt, detta gjorde så att jag fick en hel svärm med underbara flugor surrande runt mitt huvud. Som man säger på tyska; Wunderbar. Hehe. Men jag överlevde och har tom så små mén efter detta att jag kunde gå ut och springa på kvällen. Korsade bara ca 10 myggsvärmar (nytt rekord) och kommer kanske ha under 35 myggbett imorgon. Men jag ska inte klaga, fast som Nalle Puh säger; "Hur underbart det skulle vara att ha en Riktig Hjärna, som kunde tala om saker och ting för en."


Veckans Kärleksproblem:

Hej, jag är en tjej på 16 år. Jag har ett STORT problem, när jag träffar en ny kille så blir det jämt en sådan där pinsam tystnad och sedan vet vi aldrig vad vi ska gör autan bara sitter. Jag vågar inte ta första steget till något, hur ska jag göra för att visa att han ska ta första steget? Jag vill även verka mer avspänd och inte som nu sitta och skaka med fötterna och benen under bordet. Jag hoppas att du kan hjälpa mig med detta. Tack på förhand, MVH fegisen
 
Hej Fegisen!
Ja, det var ett problem du hade. Jag hoppas verkligen att du inte skakar så mycket att du välter ner något från bordet, för DÅ lovar jag att det blir pinsamt. Här kommer ett citat som har hjälpt mig under många år, prova och hoppas på det bästa.
"För att verka avspänd och helt tillfreds kan man gnola tiddeli-pom några gånger på ett vad-ska-vi-göra-nu-då-sätt."  

All kärlek /Hahansen

Har du också ett kärleksproblem du vill dela med dig av, tveka då inte att skicka ett mejl till; [email protected] och hoppas på svar.


"Skjut inte upp sådant till i morgon som precis lika gärna kan skjutas upp till i övermorgon"

Caroline Hansen

Citat av: Nalle Puh och Mark Twain

Kommentarer
Postat av: TJockisen

haha ! Jag blir också kineeeesguuul .med en grön ton, typ. Jag gilalr din blogg !

2008-07-26 @ 10:03:23
Postat av: idde

hahhhha bästa hansen !

2008-08-06 @ 11:14:13
URL: http://kallasidde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0