Den med chocken på morgonen..

Tjenna !

Dagen började som alla andra måndagar med ett gympass när man väl hasat/dragit/ sig ur sängen. Mamma kom för att i 10 minuter påpeka att "det är inte bra att sova så länge, hur ska du klara av skolan sen", "du sover bort hela dagen", "kolla, solen går redan snart ner", men det var det sista argumentet jag fruktade mest över, det som gjorde att jag till slut samlade kraft nog för att orka upp, "Caroline, går du inte upp nu så får du ingen frukost", (ja tror det eller ej men det finns faktiskt få, ytterst få som kallar mig Caroline, usch måste jobba på det). I vilket fall, FRUKOST <3, dagens höjdpunkt, tänk att inte få uppleva det denna måndagsdag, trots nära på hjärtattack, med tårar i ögonen (jag var i chock mina vänner, eller så berodde det på allt gräspollen som jag hittade på min kudde, är inte helt säker) så fick jag till slut min frukost. Mmm, detta får mig att längta till morgondagens frukost :P haha.

"Dom blev typ blinda va min asgrymhet". Hahah,citat från senast sedda filmen xD



"Gårdagen är historia, morgondagen är ett äventyr, men idag, det är en gåva"

Caroline Hansen

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha. Du är rolig Hansen

2008-07-29 @ 11:39:09
URL: http://sannerligen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0