Den med alla fans..

Tjenna !

Det tog en dag sedan tröttnade jag på att vara en seriös bloggare. Finns ju så sjukt många seriösa ,så då kan ju ja ta och vara en av de lite färre oseriösa ;) haha. Lite jobbigare kanske men ack så mycket roligare. Hehe.

Måste bara säga att jag förstår och lider med alla kändisar. Själv är jag en sjukt stor idol för alla små på min gård. För att skryta lite sådär lagom liksom ;) haha. Kan knappt gå ut så kommer en liten unge med sina 1 miljard frågor i minuten. Ex dagens, skulle gå ut och skjuta lite med klubba och boll, går väl kanske 1-1,5 minut, sen får jag frågan är du Mattes storebror, (ja vet bror? jag är väl så feminim man kan bli :O) svarar vänligt; ehh va ? innan frågan kommer igen, är du Mattes storebror, (igen det var alltså inget vanligt fel) "eeh, ne men jag är hans storasyster" " Jahaa, okej" helt chokad, och detta var bara början, mammas utfrågningar efter en sen kväll, eller resa med kompisar känns som värsta barnleken jämfört med detta. Jämförde mig med stora filmstjärnor, kan inte ens träna utan att ha massa fans efter sig. Men ja, som man bäddar får man ju ligga. Det går ju inte att göra mer åt saken.

Ska dra ner till vättern nu och försöka dränka några fiskar. Har även skrivit en lista på saker ni ska leta efter om ni letar efter Sanna "da fatass"

Så vet ni att det är Sanna " da fatass"
*Hon blir påkörd av en parkerad bil
*Hon kastar en sten mot marken, och missar
*Hon ställer sig på en stol för att få högre IQ
* Hon är ganska tjock, så när hon har en gul regnrock på sig så ropar folk efter taxi.

Nu ska ja bege mig.

"Lev livet, och låt leva"

Caroline Hansen

Kommentarer
Postat av: Sanna

Gu va jag skrattar !! inte.



PUSS!

2008-07-25 @ 16:40:36
Postat av: idde

hahahah ! jag skrattar !

2008-08-06 @ 11:15:47
URL: http://kallasidde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0