Den mad nagelbitaren..

Tjenna !

Efter ännu en dag i solen (vilken dag i ordning har mindre betydelse (A). haha). Så sysselsätter jag mig just nu med min favoritsysselsättning; att göra Ingenting!. Men jag har trots det gott samvete efter ännu en löparrunda i Afrika-hettan, och vem sa att den globala uppvärmningen var dålig ;) hehe. Dock inget mer snakc om vädret, är ju trots allt mina mor- och farföldrar som är pensionärer och ska inte ta deras favoritsysselsättning ifrån dem.

Kollade på Kalmars match idag, oj oj oj, har inte en nagel kvar, hur spännande som helst från början till slut. Kalmar hade i och för sig en 3-0 vinst från bortamötet, men om det skulle hjälpa var det bara gudarna som visste. Efter Elms första mål började man lugna ner sig lite i alla fall, och när de gick in med ledning i paus så ja fanns hoppet fortfarande, men vi vet ju hur starla Racing är. Matchen fortsatte och när racing gör reducerar till 7-1 i 89:e minuten är jag nog inte ensam om att ha bitit ner alla tio naglar och sitter minst en halvmeter ovanför fåtöljen. kalmar hade haft lite tur och stänkt in en 7 mål, men Racing var på gång, underskatta aldrig en motståndare!. Blev väldigt lättad när slutsignalen gick och Kalmar är vidare med 10-1 totalt.

"Man bör säga sanningen, men alla sanningar bör inte sägas"

Caroline Hansen

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag känner ironin flöda ! Men FORZA KALMAR !

2008-08-04 @ 13:29:57
URL: http://sannerligen.blogg.se/
Postat av: idde

kaaaaaaaaaaaaaaaaaalmar :D

2008-08-06 @ 11:12:13
URL: http://kallasidde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0