Den efter London...

Tjenna !

Har ju inte uppdaterat sen man vart iväg på tripp till vad de själva tror är världens huvudstad. (Jag pratar om England och London) Vi vet ju alla att världens huvudstad är Habo med förorten Jönköping inräknat.

I vilket fall, vad hände i London då. Klarade jag mina uppgifter jag hade ?

Köpt en hatt, nja nästan, köpte en plastpåse om det räknas. Domaren avgör och det räknas !

Ställa mig i/på en karta för at tse vart jag är, avklarat, jag ställde mig på en karta över tunnelbanesystemet som fanns på marken och listade ut vart jag var.
Ta på mig byxorna på fel håll. Även det avklarat... som så många gånger förr..
Säga fel namn på altaret.  Ja, jag åkte tunnelbana ( man kan säkert gifta sig i en tunnelbana) och pratade med mamma, trodde jag var det var en engelsk som satt där. Fattade ingenting. 

ALLA MÅL AVKLARADE och förutom det så gjordes även detta...
Petade Nicole Kidman i näsan
Plåtades med Zac Efron <3
Nästan blivit påkörd av en dubbeldäckare
När jag kom ur skräckkammaren på madame toussads så ville jag skrämma en kill (han var typ 25) så skrek som fan när jag såg honom, stackaren började nästan gråta.
Varit i himmelriket (Ben & Jerry´s affär) (vilket påminne rmig om att jag har en half baked och half eaten ben &jerry`s i frysen)


"Var dig själv, alla andra är redan upptagna"

Caroline Hansen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0