Den med youtube-klippen..

Tjenna !

Efter den mycket krävande skoldagen med först bowling en timme! Jag vann över Lina :D. Där mina såkallade goda vänner Hoe, Gegget, Phet och G-sson började tidigare, och sen kom läraren och tydligen gick det inte för sig at tvara fem på en bana. Jaja, då får väl jag gå vidare då ;D haha. Slog Lina under mitt artistnamn: Den kvinnliga kungen. Henne döpte jag sedan om till: Den kvinnliga prinsen. Jag måste ju vara överlägsen liksom. Emmy gick dock inte med på sitt artistnamn som jag hittade på åt henne: Den kvinnliga stallpojken. Men så är det ju så att vissa är kräsna med. Sedan blev det lunch för klassen på chili thai, godare skolmat har jag då aldrig ätit ialf. Efter att ha haft en stalker på stan begav jag mig till den enligt eleverna där själva "den finaste skolan". Jag pratar om allas våran snobbskola ED mina vänner. Skolan där mjukisbyxor inte tillhör "passande klädesel för evenmanget". Och ja, trodet eller ej, men jag har vänner där. Så i min inte så passande klädsel för evenemanget gick jag in med stirrande blickar efter mig för att hälsa på dessa! Mycket trevliga människor.

http://www.youtube.com/watch?v=hlGn4kPqK-U&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=hlGn4kPqK-U&feature=related

BTW jag har Aniston haka! men de blir plastikoperation på de!

"Friskt vågat hälften vunnet"

Caroline Hansen

Kommentarer
Postat av: idde

hade du mys på dig :O tänkte inte ens på de hahaha och träffade deu inte sandra i min klass ? hon går ofta i mys höhö

2008-08-21 @ 17:52:57
URL: http://kallasidde.blogg.se/
Postat av: fia

HOE ÄGDE ALLT & ALLA ;D

2008-08-21 @ 18:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0