Den med R.I.P mig..

Tjenna !

Mitt liv är över. RIP mig. Idag så såg jag det sista avsnittet av VÄNNER. Vad ska jag nu göra när jag kommer hem? När jag frågade mamma detta så vågade hon svara "Plugga", tro det eller ej, vilken fräckhet tycker jag. Här ligger jag på min dödsbädd, och hon försöker döda mig i förtid. Men ska nog klara mig om jag börjar om på säsong 1 imorgon. Det återstå att se..

Btw så har skolan börjat och jag är så i extas över detta att jag inte har hunnit uppdatera utan lagt mig tidigt för att det ska bli morgon tidigt och jag får gå tillbaka till den underbara skolan. Jaja, vi säger väl så. Just nu sitter jag och letar fakta efter bl.a. Robert Boyle och Jöns Jacob Berzelius (älskar namnet Jöns Jacob, om jag någon gång får en son ska jag döpa honom till det, sen att en svensk kemist hetat det, det finns ju inga andra alternativ), men iallafall, dessa har något med naturkunskap att göra, jippi. Jag är så ointresserad. Inget man kommer minnas om ca 10 min iallafall och ännu mindre om 10 år. Så varför plågar lärarna oss att plugga om detta. Det är slaveri!

Idag så har jag fått reda på en av frågorna på min lista "Livets frågor och funderingar"
Carro förklarade för mig varför mna sätter en tennisboll på dragkroken. TACK CAROLINE GEORGSSON!

"En fågel i handen är bättre än 19 i skogen"

Caroline Hansen

Kommentarer
Postat av: idde

jag tycker det är bättre att de förbannade äckliga fågel jävlar...ojsan nej att de söta små fåglarna är i skogen.

2008-08-27 @ 19:33:08
URL: http://kallasidde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0