Den med nya fotbollsregeln..

Tjenna !

Tro det eller ej, men är på ganska dåligt humör. Tydligen så har man ändrat reglerna i fotboll, vilket då givetvis man inte kunde tala om för Hjalmar Jonsson, man får alltså inte nicka med bakhuvudet om man har armen uppsträckt i luften. Det spelar ingen roll om bollen träffar handen elelr inte, är det i straffområdet ska det tydligen bli straff. Aja, men det är väl bara att acceptera reglerna eller?. Ja, jag vet att de gjorde 4-2 sen, men vid ett 2-2 läge så tror jag inte att IFK hade gått upp med fullt manskap på deras planhalva vilket gjorde så at tde fick chansen, eller? Måste bara säga att Robin Söder är fan kung ju :). Han är lika gammal som mig för sjutton. 

Innan detta med den nya regeln inträffade så vart dagen fin faktiskt, började i Habo sen till Tessi och planera Falkenberg trippen innan det bar av till träningen :). Alltid lika kul att träffa allt folk igen, oj vad jag har saknat er <3. Sjukaste dagen har det vart med, träffat på allt folk typ, ex Kajsa som jag inte trodde jag skulle f åse innan skolstarten ;), haha, den tjejen har alltid något för sig xD

"En gång är ingen gång, två gånger är en gång för mycket"

Caroline Hansen

Kommentarer
Postat av: idde

det vart ganska surt, men ey sjuttonåreingen va tuuuuuff !



och jaa klart de är bra med en resvan, hahah ; ) men vi får hitta speciella uppgifter till alla ,du är reseguide vad får jag .. diskare ?! hahahaa

2008-08-06 @ 23:13:42
URL: http://kallasidde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0