Den med första skolpasset..

Tjenna !

Idag så var det första passet med innebandy i skolan och jag var SÅ taggad. Vi skulle egntligen haft massa tester men fick inte banan, oj vad synd! ;). SÅ vi spelade tvåmål med killarna, och för ovanlighetens skull så var det jag som fick ha en annan en min vanliga position. Fick spela back den här gången. Men så kan det vara ;) haha. Efter det och tandläkaren (kung Hansen inga hål förövrigt) så bar det av till stan. Och jag ska väl bara kommentera det med en mening;
Med Sofia Andersson på stan, då är det ett mirakel att komma därifrån uten psykiska mén.

Ikväll blir det genomgång av vad som hänt under sommren med mina älsklingar hos Soffan! Och detta kan bli mycket intressant med tanke på, ja det har varit sommar ;) haha. Det är synd att detta inte är någon skvallerpress xP haha.

"Kärleken kommer och går, vännerna är de som består"


Caroline Hansen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0