Den innan trippen..

Tjenna !

Imorgon kl 9.00 drar jag iväg till Falkenberg med Knatte, Fnatte och Tjatte (eftersom jag är äldst och mognast får jag vara Kalle). Så ni kommer tyvärr inte att få läsa mina mycket intressanta blogginlägg förräns på onsdag-kväll tidigast. Jag är ledsen men sådant är livet bara. 

Idag började OS, Olympiska Spelen, lite onödigt att ha invigningen idag när några fotbollsmatcher redan spelats, fast det är ju trots allt Kina vi är i. De har alltid varit lite speciella, ja menar porslin?,. Okej, det är en bra uppfinning kanske, men innan Kristus liksom. Det är ju då livet börjar så att säga. Vad skulle man med porslin till innan man kunde ge bort  det i julklapp till någon avlägsen släkting. Jaja, men alla har vi ju olika hobbyer. Terrakottarmén? Men nödvändigt att skydda en kejsare med lerfigurer. För det  är ju inte svårt att ta sig igenom eller vaddå? De uppfann ju krutet hur svårt är det att spränga liksom. Nog om Kinas historia. Olympiska Spelen de flesta idrottares dröm (trots att min kära innebandy inte är en OS-gren, än, så kan man ju drömma ;D). Måste säga att det togl ite tid för mig att förstå i vilken ordning de gick in i, ja menar det verkade inte logiskt. Sen kom jag på att det var enligt det kinesiska alfabetet. Eller okej,  kommentatorerna sa det, men genom mitt ihärdiga lyssnande kom jag på det.
  Heja Sverige friskt humör, det är det som susen gör, Heja heja heja!!

"Prata inte med mig när jag avbryter".. Okej? För när jag avbryter så ska du vara tyst!

"Kärleken kommer och går, vännerna är de som består"

Caroline Hansen 

Kommentarer
Postat av: lina

caroline jag saknar dig!!

2008-08-14 @ 00:46:59
URL: http://linawettergren.blogg.se/
Postat av: Sanna

Du låter fan mer kristen än jag !!!

"Innan kristus liksom. .. hallå, det är ju då livet börjar"

HAHAA

2008-08-15 @ 12:18:14
URL: http://sannerligen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0