Den i väntan på Carro..

Tjenna !

Förlåt för den dåliga uppdateringen, vet att ni saknat mig xP, hahaha. Har i vilket fall varit mycket att göra, Åkte ut till Thea i lördags vid 2, (för då går sista bussen ut till henne) Sedan var vi där hela dagen och gjorde allt möjligt, och seriöst, hon bor i värsta herrgården typ. As stort. Har massa roliga djur :D. Bl.a rottwailern som alla var as rädda för ;) haha. Sen kom typ massa och ja, ska inte uttråka er med detaljer. Söndagen efter vaknade man 06.20 efter ca 1 timmes sömn, klarvaken och gick och kollade barnprogram, sjukt roligt, den var den lilla båten Elias som åkte in i dimman utan sin lilla räddningsbåt (som var som en hund) följde efter :/ illa asså. Då åkte han ju vilse, men som tur är blev han räddad av helikoptern som jag inte kommer ihåg namnet på. Ja det var en riktig rysare, men sen efter det kom ju klassikern; Pingu. De var på tivoli och köpte glass. Mycket underhållande måste jag säga. Sen blev det scones till frukost innan alla fick lyssna till min gudomliga sångröst när jag sjöng. Det var singstar och började med att två mindre bra sångröster skulle framföra den, det tålde vi ju inte så jag fick sjunga "total eclipse of the heart", "kids in america" och andra klassiker. Som tur var så var alla sånger på engelska, och som de flesta är jag bättre på att sjunga på negelska än svenska, tyska, turkiska och andra språk. Mycket hörvärt. Fick den vanliga responsen, efter två "toner" AS GARV, haha, det måste fan vara mitt partytrick, min gudomliga sångröst :P
 På söndagen blev det pizza i mitt älskade Habo. Mycket gott!. Sen bara hem kolla på VÄNNER :). Tyckjer synd om dem som inte gillar Vänner, det är livets program så att säga :)

Nu sitter man och väntar på Carro, för precis som de flesta bor hon mitt ute i vischan någonstans, just för Carros del är det Taberg. Det kanske några vet, med det höga berget där man kan köpa en liten räkmacka för typ 65:-. Bästa beskrivningen jag kunde komma på. Sen drar TRÄNINGARNA igång idag :) WOHOO !

"Långa människor är mer kvicktänkta. Man har nämligen kunnat visa att långa människor lyckas bäst vid intelligenstester. " Ja, Paris är nog ganska kvicktänkt, hon är full, ska ta en taxi någonstan, men ser en bil, snabb idé jag kör den.


"Vid en middag beror det inte så mycket på vad som står på bordet, utan vilka som sitter vid stolarna"
Caroline Hansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0