Den hos Soffan..

Tjenna !

Sitter nu i mitt andra hem (första är i världsmetropolen Habo, eller som citatet lyder; Habo- staden där allting händer). Ohja! Är hos Soffan om ni inte hajjade det ;) haha. Efter gårdagens hård pressade dag där jag trodde jag skulle falla ihop och somna i bilen till Soffan. Bengan körde btw och jag och Carro satt på helspänn och darrade av rädsla ;). Köpte varsin pizza (onyttiga flickor), dock så fick inte vi den pizza vi ville ha, vi beställde en Roma, men vi ville byta ut tonfisken och räkorna mot skinka och annanas, men då började de prata onm hawaii elelr nåt. Dålig Service tycker vi.  Efter det begav vi oss av till Soffan. Sedan kom även Kajjan vid strax efter 10. Jag och älskilings Georgsson gjorde även en bilddagbok UNDERCOVERGIRL den tycker ja ni borde kolla. Det är århundradets modernaste internet sida. Efter den här då förståss. 

"Morgonstund har guld i mund"


Caroline Hansen   


Kommentarer
Postat av: idde

svar;ja vet, jag blev så förbanns på shiten. typ pressade ut henne. som att han ville att hon skulle gråta för bättre tv. USCH !

2008-08-19 @ 21:43:37
URL: http://kallasidde.blogg.se/
Postat av: fia

SLUTA SKRIV SOFFAN! BLIR GALEN!! :@

2008-08-21 @ 17:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0