Den efter Takida..

Tjenna!

Sitter nu hos min älskade Soffipropp, fick inte skriva Soffan längre, hon tyckte jag var elak. Snäll som jag är har jag nudå bytt till Soffipropp! Ligger/halvsitter ner. Äntligen helt slut efter match och gång. Och ni som har sett mig gå de senaste två dagarna; Jag är inte gravid. Jag har träningvärk, det är därför jag går som en anka. Så nu har vi rett ut det. Haha. Måste bara "skryta" med att vi slog Huskvarna IBS med 6-2 "uumpf" (mitt ljud). Gick kanonas spelade med mina två kloner Carro och Jessica.  Och nu är mitt namn framöver (okej till på söndag för sedan får vi våra dräkter som är inne på tryckning) aja, mitt tillfälliga namn är Brobakken och jag har nr 7. (Vi spelade med a-lagets gamla dräkter).


Efter matchen vart vi och köpte pizza, den här gången fick vi bättre service än sist och fick det vi ville. Onyttiga som alltid. Det är JIK-tjejer det. Ohja!. Efter det så fortsatte min oerhört intressanta dag. Vi gav oss av till Folkets Park i Huskvarna för Takida spelade. Hittade bästa platsen, men från den blev vi givetvis bortkörda! Men som jag alltid har sagt varför ska man se på en konser, man är väl där för att höra musiken ;D haha. Jag och Ph avslutade kvällen på bästa tänkbara sätt, genom att leta efter karlavagnen, lyssna på någon som beställde typ 17 "chorrar" det betydde korvar och slutligen nästan låg på marken när en hade tappat en klack på skon. Det är fredagskväll det!

"Ta inte livet på för stort allvar, du kommer ändå inte ur det levande"

Caroline Hansen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0