Den efter Falkenberg..

Tjenna !

Jag vet att alla läsare där ute har saknat mina inlägg, men jag var ju som sagt iväg. Det var en fantastiskt resa och vädret gjorde att det blev alldeles, alldeles.. Underbart! Haha, Ne, men sällskapet var trevligt, Tessi, Ida och Frida vi kan göra en bok intressant. Det är inte illa av oss. I vilket fall hände några saker som kan vara nödvändiga för er att veta, ja vet, skriver bara livsavgörnade saker, men som sagt, det vet ju ni kära läsare om några.

På väg till stugan från toaletten (nej det fanns ingen toa i stugan, men dock så fanns riktiga toaletter, så det var inte som i Thailand att det fanns ett hål i marken, över förväntan!) I vilket fall, jag och Ida (även kallad Kludde) går helt fredligt och pratar om nästa sommars lista (den kommer i slutet av inlägget). Helt plötsligt ser vi en laserstråle framför oss. Vi kollar på varandra och inser det faktum; LASERMANNEN ÄR EFTER OSS! efter att vi flyt i panik tillbaka till stugan slår vi oss lugnt ner och spelar kort. Sedan händer det, återigen ser vi den röda laserstrålen på väggen, Ida flyger i panik upp, blir träffad på utsidan av foten faller handlöst framåt av smärt rakt på Tessi, det hinner gå ca 5 sekunder sedan hör jag hur Ida, ja gråter, eller skrattar lite svårt att höra skillnad ibland. Det är dock inte helt bevisat. Ida kan även ha hoppat upp och snubblat på mattan, och fått såret på foten vid något helt annat tillfälle, vi är inte helt säkra. Men vi kör på den första historien.

Massa annat intressant hände också, men man måste vart där för att fatta det ;) Jag och Ida kom mycket nära varandra unde resan. Och Ida, din köttfärsSÅS vi hade till Tacosen, ja säger bara; Gudomlig! och eftersom jag inte äter sallad på tacos så är det helt okej för dig att ta med händerna då. Men bara i salladen!

Vi skrev även många fina dikter några utdrag;
W-lund
Du är min bästa kund
På två sätt
Det ena är att du alltid prickar rätt

Min vän och livssjäl
Du kommer att födas om till en säl

Ni passar som a hand i a glove
He will give you a life long love
(uhh, jag kan rimma på engelska, det trodde ni inte)

Du tar hem ett pris
I att se ut som en gris
Och lukta fis


Lovade att avsluta med "Att göra sommaren 09"
- Åka på spökresa (Frida har en bok där det står om platser där det finns spöken)
-Fånga en kanin i en håv
-Komma på mer saker att sätta på listan

"Vänskap utan förtroenden är som en blomma utan doft"

Caroline Hansen



Kommentarer
Postat av: idde

hahahahaa jag garvar sönder här xD bästa larsermannen & catfighen mellan oss xD HAHAHAHAHAHA ... <3

2008-08-16 @ 16:37:15
URL: http://kallasidde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0